connect

Friday, March 22

Friday Faves {fun facts}

Imma give y'all some Friday lovin' with a few fun facts about MOI!

1. I had surgery to pin my ears back.
Being on the dance team, dancing front row in front of all my peers, I was SO self-conscious of my ears.
And let me tell you, those babies were baaad. In elementary my friends would tell me I looked like a car
driving down the road with it's doors open... I know, they're such bitches!
So my mom surprised me one Christmas in HS to have them done. Now I'm beautiful!

2. I have insomnia.
I haven't had a Doc actually tell me that, but I think my own diagnosis is pretty legit.
Can't sleep at night {bedtime around 3-4am}, wake up early, never nap...
It's so annoying.
Ya heard?

3. I love piano music.
I think it's because my grandma was such a beautiful piano player, I've fallen in love with the sound.
She tried teaching me how to play when I was little and I remember telling her word for word,
"grandma i don't like this. will you be sad if i stop learning how to play?"
I've regretted it a few times but such is life!
{maybe my mom can teach me... JK! sorry mom, i suck}

4. I wanted to be an AF combat medic.
After I graduated HS I joined the ROTC @ BYU.
Long story short... during a physical they found a problem with my urine.
Longer story short, I have a kidney disease that won't allow me to be apart of the military.
Boooo!
However, if I had been able to pursue my dreams, I would never of met My Ty.
Well played God, well played.

5. I grind my teeth.
It's actually a big problem for me. Been doing for as long as I can remember &
I even have a specially molded mouth guard to help protect my teeth.
I hate it so much because when I wake up in the morning I feel like I just chewed through a fkn
jaw breaker. Not to mention the bruises on my face from my hubby slapping me to get me to
stop... Okay so I've never had bruises. But I have woken up to him all up in my bidness saying
"EM! Stoppppp it!! Shit, like I can help it...

Your turn! I'd like to know 5 things about YOU!
{if you're new, make sure you leave your url so i can stop by!}

+
+


 Oh and before I forget...

  ...this is my only Friday Fave.
Who wants to buy it for me????
||Ily Couture||  

 photo EmilySignature_zps0043f664.png

6 comments :

  1. I love your blog Em!! I remember when you had your ears done- I thought that was a little strange. But you were gorgeous then and still are now!! I also grind my teeth- it is annoying when you get yelled at for it!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Reina!! It was kinda strange, but seriously...you KNOW they were bad. Stop being so nice haha.
      xoxox!

      Delete
  2. I have that stupid mouth guard too! I hate it but it's the only thing that helps lol. It's super sexy too....following you:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's true tho. If we don't want our teeth all jacked up, we gotta wear it!

      Thanks for the follow girl!
      xxoo!

      Delete
  3. Oh my gosh I love your blog...your hilarious! I have insomnia too {the reason its 1:45 in the morning and I am blog surfing lol} I diagnosed myself through WEBMD lmao and it seems pretty legit :) I am your newest follower from the Friend Connect blog hop.

    Justina @ http://justinawho.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yea I'm right there with you girl!
      Thanks for the lovin'!!
      xoxo

      Delete